שאלות שכיחות
כיצד אוכל לשנות את השפה בפלטפורמת MT4 שלי?
אם תרצה לשנות את השפה המוצגת בפלטפורמת MetaTrader4 שלך, בצע את הפעולות הבאות ובחר את השפה הרצוייה מתוך מספר שפות שונות העומדות לרשותך.
- לחץ על תצוגה -> שפות; ובחר את השפה הרצויה;
במידה והשפה המוצגת במערכת היא באנגלית: לחץ על -> View <- Languages -> בחר השפה הרצויה - הפעל מחדש את מערכת המסחר שלך כדי שהשינוי ייכנס לתוקף.
- לאחר מכן הפלטפורמה תופיע בשפה החדשה שבחרת.
במידה ואת/ה עדיין נתקל/ת בקשיים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
כיצד אני יכול להוסיף חשבון מסחר נוסף?
כדי להוסיף חשבון מסחר חדש על שמך באייטרייד, בצע את הפעולות הבאות:
- לחץ על 'כניסה לחשבונך' והתחבר לאזור האישי באמצעות הדוא"ל והסיסמה שלך:
- בצד שמאל, לאחר הכניסה, תראה כפתור ירוק "הוסף חשבון";
- לחץ עליו ובחר חשבון אמיתי או חשבון דמו;
- מלא את הפרטים כנדרש.
- לאחר שתלחץ על שלח, תקבל דוא"ל עם פרטי הכניסה לחשבונך החדשים.
- במידה והוספת חשבון אמיתי, יש לעדכן את שירות לקוחות בכדי לאשר חשבון זה.
איפה ניתן לראות את עמלות המסחר של אייטרייד?
באפשרותך לראות את עמלות המסחר בעמוד תנאי המסחר.
על מנת לראות את תנאי המסחר של מוצר מסויים יש ללחוץ על הקטגוריה אליו הוא משוייך ולבחור במוצר הרצוי.
*ניתן לראות את כל תנאי המסחר בהמשך העמוד.
כיצד אני יכול לצפות בדוחות המסחר שלי?
להלן השלבים לכניסה לקטגוריית דוחות מסחר:
- תחילה יש להיכנס ל"כניסה לחשבונך" מאתר אייטרייד, למלא את שם המשתמש והסיסמה שלך
- לאחר כניסה לאזור האישי, יש ללחוץ על "דוח חשבון"
- בהגעך לעמוד חדש , תתבקש למלא כתובת, איימייל וסיסמה, לקבלת הסיסמה תתבקש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
באזור זה יוצגו כל נתוני המסחר שלך לרבות דוחות מס, היסטוריית מסחר, הפקדות ומשיכות.
איך אני מעדכן את כתובת הדואר האלקטרוני שלי?
לעדכון כתובת דואר אלקטרוני יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
האם אני יכול לשנות את מטבע הבסיס של חשבון המסחר שלי?
מטבע הבסיס במערכת המסחר יהיה דולר בלבד. אם כי ניתן לבצע את העברת הכספים אלינו באמצעות ש"ח ואנו נבצע את ההמרה לפי שער מכירה רציף של בנק הפועלים.
- יש לשים לב כי העברות באשראי נעשות באמצעות מטבע הדולר בלבד.
לתמיכה נוספת ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
איך אני סוגר את חשבון המסחר שלי?
אנחנו מצטערים לראות אותך עוזב! תוכל לסגור את חשבונך על ידי ביצוע כמה צעדים פשוטים.
אם עדיין יש כסף בחשבונך, היכנס לאתר אייטרייד לאזור "החשבון שלי" ובצע את הליך המשיכה.
לאחר שתמשוך את כל כספך, אנא שלח דוא"ל לשירות הלקוחות עם בקשה לסגור את חשבונך.
*יש לשים לב כי דוחות מיסוי ודוחות פעילות עדיין יישלחו ככל שנדרש על פי חוק.