יכולים להיות מספר תרחישים:
- אם ביצעת הפקדה ולא אימתת את חשבונך, או אם חשבונך לא אושר במלואו, לא תוכל לבצע פעולות מסחר ויהיה עליך לאמת את חשבונך על מנת לסחור באופן תקין.
למידע נוסף על אימות חשבון, לחץ על https://www.atrade.co.il/open-account-steps
- הנך מנסה לסחור על מכשיר פיננסי מחוץ לשעות המסחר. לבדיקת שעות המסחר של מכשירים פיננסיים.
*יש לשים לב כי שעות המסחר מצויינות בשעון GMT.
- גודל הפוזיציה גבוהה מידי ודורשת ביטחונות נוספים מעבר לביטחונות הפנויים בחשבונך.
- הבורסה בה נסחר המכשיר הפסיקה זמנית את המסחר על אותו המכשיר.
- מכשירים עלולים להיות לא זמינים למסחר וזאת כאשר תנאי השוק אינם מאפשרים קבלת מידע על מחירים, תרחיש היכול לקרות, בין היתר, עקב תנודתיות קיצונית, היעדר נזילות, השעיות מסחר וכו'.
לפרטים נוספים, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה 6 ימים בשבוע בשעות הפעילות.